שירותי קול סנטר הפכו כיום לפתרון המוביל עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים המעוניינים לשפר ולייעל את התקשורת עם לקוחותיהם. מערכות אלה מציעות מגוון רחב של כלים ויישומים שימושיים לניהול השיחות הנכנסות והיוצאות מהעסק, ויכולות לתרום רבות להגדלת ההכנסות והרווחיות של העסק.
יתרונות המרכזייה הווירטואלית
היתרון המרכזי של שימוש במערכת קול סנטר היא היכולת לנתב ולהפנות שיחות באופן אוטומטי למוקדנים פנויים, תוך מתן עדיפות ללקוחות חשובים והגדרת כללי מענה ייעודיים לפי סוג הלקוח. בנוסף מערכות אלה כוללות ממשק אינטראקטיבי המאפשר איסוף נתונים שימושיים כמו שם הלקוח ופרטי התקשרות טרם העברת השיחה, וכן השמעת הודעות מוקלטות מותאמות אישית.
שליטה מלאה על השיחות הנכנסות והיוצאות
מערכות קול סנטר מתקדמות מעניקות שליטה מוחלטת בכל היבטי הטיפול בשיחות באמצעות הגדרת כללים ומסלולים לפיהם השיחות ינותבו. לדוגמה, ניתן להגדיר ששיחות מלקוחות VIP יופנו מיידית למנהלים בכירים, שיחות מקומיות לנציגים דוברי השפה וכדומה. בנוסף המערכת מספקת דוחות מפורטים הכוללים נתונים כמו משך השיחה, מספר ניתוקים ועוד, לצורכי בקרה ומעקב.
שעות פעילות גמישות ללא הגבלה
יתרון משמעותי נוסף הוא יכולת הפעלה 24/7 ללא תלות במשמרות אנושיות. ניתן להגדיר מראש הודעות שונות ותפריטים לפי שעות היממה וימי השבוע. לדוגמה, בשעות הלילה ניתן לבקש מהלקוח להשאיר הודעה או להתקשר בשעות הפעילות.
חיסכון משמעותי בעלויות תפעול
לעומת עלות הקמה ותפעול של מוקד טלפוני אנושי, העלות החודשית הקבועה של קול סנטר זולה באופן משמעותי ולרוב אף כוללת דקות שיחה בלתי מוגבלות. עבור עסקים קטנים החיסכון יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים מדי חודש.
שיפור חווית הלקוח
שירותי קול סנטר לרוב כוללים יכולות מתקדמות כגון מענה קולי אינטראקטיבי וידידותי, IVR מתקדם ואיסוף נתונים שימושיים. יכולות אלה עוזרות ליצור חוויית משתמש חיובית ואישית יותר בכל פנייה טלפונית של לקוח.
יישומים לטובת העסק
מעבר ליכולת ניתוב השיחות, שירות הקול סנטר מציע מגוון כלים נוספים לטובת העסק כגון מענה קולי לביצוע הזמנות מוצרים ושירותים, קבלת משוב לקוחות וביצוע סקרים. יישומים אלה יכולים לתפקד כעובדים וירטואליים נוספים העובדים לטובת העסק 24 שעות ביממה.
מסקנה
התקנת שירות קול סנטר איכותי המותאם לצרכי העסק יכולה להניב תועלת רבה ביותר ביניהם חיסכון בהוצאות התפעול, שיפור השירות, ניצול זמן העובדים למשימות מהותיות ותרומה ישירה להגדלת ההכנסות והרווחיות של העסק. לפיכך, השקעה בשדרוג התקשורת הנכנסת והיוצאת באמצעות מערכת קול סנטר הינה המלצה חמה לכל בעל עסק השואף לצמוח ולהתרחב בעתיד. אומניטלקום היא חברה שעוסקת במתן פתרונות תקשורת לעסקים כגון : מרכזיות , מערכות קול סנטר וכו' .